DOĞUM GÜNÜMDEN…:)

Evet doğum günüm geçeli baya bir oldu fakat burada da paylaşmak istedim.Ben 31 Mayıs doğumluyum.İlkbaharın son günü doğmuşum bu yüzden mi bilmem ilkbaharı çok seviyorum.

Soğuk ve sert rüzgarların yerine serin ve yumuşak bir havanın gelmesini…Çiçeklerin aylarca bekledikleri ve sıkıntılı bir dönemden geçtikten sonra huzura kavuşup filizlenmeleri bana hayatın gerçek yüzünü anımsatır.Sizcede öyle değil mi?Her zorluğun altında bir rahatlık.Her sıkıntının ardında Allah’ın rahmet hazinesinden bir cilve yok mudur? Hayatın düzeni bu şekilde.”Zahmette rahmet vardır” sözüde burdan geliyor olmalı…:) Bende buna inanıyorum bu yüzden elimden geldiğince bu hakikatı düüşünerek sıkıntılara karşı sabr etmeye çalışıyorum.Allah hepimize bu fani dünyadaki geçici sıkıntıların altındaki gerçek hikmetleri görmemizi nasip etsin inşallah…

Evett nerde kalmıştık…:) Hehh doğum günüm.Bu yıl harika bir doğum günü geçirdim.Yoksa doğum günlerimi demeliyim…İlk defa bu kadar çok doğum günün oldu.İlk doğum günüm ve tabiki benim için en duygusal anların yaşandığı zaman dilimiydi.

ANNEMMM…

Anneciğim bana çaktırmadan harika bir pasta hazırlamış.Bu arada annem butik pastacıdır. Instagram’dan takip edebilirsiniz (@lezzetiguzin).Gerçekten benim için çok büyük bir süpriz oldu.Dışarda piknik yapıyorduk bir anda annem elinde pastayla bize doğru geldi.Ben son ana kadar ne olduğunu anlamadım çünki pastanın sipariş olduğunu zannediyordum.İşte sonra bildiğiniz gibi anneme sımsıkı sarıldım…:)


İkinci doğum günüm dışarda bir kafede oldu. Orda da birkaç arkadaşımla birlikte kutladık.Çok güzeldi açık hava olmasıda iyi oldu bol bol fotoğraf çektik:)


Üçüncüsü ve sonuncusu çocukluk arkadaşlarımla birlikte dışarda bir doğum günü kahvaltısı düzenledik.Alaçatı Muhallebicisini bilmeyen yoktur herhalde ortamı şahane tavsiye ederim (Amacım kesinlikle reklam yapmak değil) Birlikte kahvaltı ettik sonrada biraz gezdik harikaydıı…


İşte böyle bu güzel anılarımıda sizinle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.

DOĞUM GÜNÜMDEN…:)’ için 4 yanıt

  1. Ben yorum yaptım ama gitmemiş 😦 yeniden yazıyorum . Yazdığımı da unuttum ya neyse. Geçmiş doğum günün kutlu olsun ^^ Yalnız her doğum gününde varım , benden kurtuluş yok 😀

    Beğen

Yorum bırakın